22 Haziran 2015 Pazartesi

Olimbera

Ey Olimbera’m dinle beni!

Sen ki Olimbera!
Işık saçarken etrafına
Dilindeki gülleri ben derlerim
Sakın meraklanma
Küçük denizim ol
Yelken açar süzülürüm
Sana Olimbera

Ey Olimbera’m!
Sınavımsa bu benim, dert değil
Girer çıkarım
Notum kırık gelecekmiş, umrumda değil
Yeniden çalışırım
Sana Olimbera

Ey Olimbera’m!
“Bir insanı sevmekle başlar”mış ya her şey
Başlamadım mı sevmeye
Ya da nankör müydü
Sevda sınavında kopya çeken
Hangimiz uğramadık ki hüsrana
Toprağa düşen ihanetin bedelini öderken
Başarının anahtarı sensin, inandım
Olmadı,kırık not aldım
Düştüm yollara
Sana Olimbera


Ey Olimbera’m!
Bir sınav daha bitti
Çalıştım, çabaladım, uykusuz kaldım
Yüreğim elimde sabahladım
Çözemedikçe her bir soruyu acımasız
Kabuslarla kan ter içinde kaldım
Yanlış sınıfta girmişim belki
Ya da soru değil muammaydı
Hep ikilemde kaldım ama yılmadım
Yüzümü hep sana döndüm
Sana Olimbera

Ey Olimbera’m!
Masalına pembe hayallerle dalarken
Bu hediyemdir sandım
Çalıştığım bir sınavdı oysa
Ama sadist ellerde sınandım
Öyle ki, harı gül sandım
Olsun varsın, ne yapayım
İşte, başaramadım
Ama yine gireceğim bu sınava
Geleceğim yine
Sana Olimbera

Ey Olimbera’m!
Biliyorum, tam da başaracaktım
Olmadı ama bıkmadım
Hep seni aradım
Hayat sınavında sen bir dilemma
Yine de yaşamaya değen tek gerçek
Bir kez daha çalışacağım

Sana Olimbera

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *