24 Ağustos 2015 Pazartesi

Eylül


Seviyorum Eylülü


Seviyorum eylülü

Yaşanmamış baharların tadı ağzımızda
Yine bir eylül akşamında
Gökten inen sağanak
Dante’yi mi hatırlatır İlahi Komedya’da
Sokak karanlık,evlerin kör lambaları tek tük
Arada salkım saçak uçuşan ağaç dalları
Kızgın eylül fırtınasında
Yalnızların sessiz çığlıkları


Seviyorum eylülü

Başakların mevsimi
Hüznün ve umudun yapışık ikizi
Tutkunun önadı,gönül defterinin sararmış sayfaları
Hani diyor ya usta, “ ömrün yarısı”
Öyle işte, bazılarına son yarısı ömrün
Bazen de,son çeyreği bekleyenlerin tasası

Seviyorum eylülü

Kiminin gönül yarası,kiminin umut kapısı
Yaz aşklarına inat
Gidişlere,bitişlere,eskimelere inat
Hüznün kızılsarı dilberi,mevsimlerin şahı
Depresif hallerin en egzotik göbek adı
Aslanla başağın savaş meydanı
Bir an kızgın bir güneş,ardından yaz yağmuru
Gök gürültüsü,derken bahar
Yazla kış arasına sıkışmış
Çılgın molankolik sonbahar


Seviyorum eylülü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *