21 Haziran 2015 Pazar

Dua



Duam Bu Benim

Oturup satırlara döktüm içimi
İnce bir de polo yaktım
Bir kupa dolusu kahve yarenliğinde
Hayaller döşedim sayfalara
Grisi olmasın istedim
Siyahsız da olsun o kardelen hayaller
Barış ve sevgi dünyasına açılan
Yeter artık çektiklerim

Sonra
Kanat çırptı ruhum serçe hafifliğinde
Yalansız, saydam yarınlara
Yelken açtı çocuksu kalbim
Sayfalar dolusu umuda, masmavi…

Arkadaşlık etti baş ucumda bir mor ışık
Ve bir dua titretti yüreğimi
Yeter artık çektiklerim

Hak ettiğim mutluluk da beni
Hak edip gelsin kapıma
Çalsın zili üç kere
Sessizce girsin dünyama
Oturup huzurun şiirini yazayım
Mutluluğun resmini yapayım dize dize
Kara kaplı defter kapansın artık
Silinsin tüm acılar,yokluklar…
Neşe duvarlarına çarpsın sesim
Çığlık çığlık...
Yeter artık çektiklerim

İç sesim canlandı birden
Ve bir amin yükseldi
Boş duvarlardan sayfalara
Aktı sessizce
Göğe uzandı ellerim
“Sevgisiz,umutsuz, bırakma Rabbim!”
Yeter artık çektiklerim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *