21 Haziran 2015 Pazar

Bana Yalan Söylediler / Şiir

Bana Yalan Söylediler




Bana Yalan Söylediler



Küçük bir kızken bana yalan söylediler
Kalbin rengi kırmızı değilmiş meğer

Yıkılır acılar paldır küldür
Siyah bile ar duyar kendinden


Büyüklerim bana yalan söylediler
Sevginin rengi yokmuş meğer

Daralır duvarlar git gide
Zindan bile ar duyar kendinden

Ah onlar! Bana yalan söylediler
Hayalin rengi pembe değilmiş meğer

Bulutlar yıkılır üstüme üstüme
Yağmur dahi ar duyar kendinden

Bana hep yalan söylediler
Umudun da rengi solmuş meğer

Çoğalır pişmanlıklar ardımsıra
Kabuslar bile ar duyar kendinden

Onlar,bana yalan söylediler
Yaşamak ve ölmek bile sanalmış meğer

Azaldıkça nefesler an be an
Evren dahi utanç duyar kendinden

Büyüdüm yine yalan söylediler

Vefanın rengi tozlanmış meğer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *