9 Eylül 2015 Çarşamba

Ölüm Yorgunu Düşler


Adım yalnızlık olsun
Ölümse gerçek dost!..


Kapkara her yer
Ölüm yanı başımda 
Beden diriyken ölmesi ruhun
Çaresizliğin ta kendisi 

Yok oluş 
Kalabalıklar içinde
 Kimsesiz ve sevgisiz... 

Adım yalnızlık olmuş 
Bir de yıkayıp gömmüşler
Kürek mahkumu olmuşum önce 
Sonra kalem kırılmış
Kesmiş evren cezamı
Ölmeden ölümle... 

Hangi günahın bedeli bu
Sesimi duyan var mı? 
Yoksa bir ben miyim, 
Gürültünün içinde ıssızlığı yaşayan? 

Doğarken şanslı olmalıymış insan
Ya da alışmalıymış kaderine
Alışırsın diyorlar, gülüp geçiyorlar
Yorgun gözlerime 
Susuzluğuma, kimsesizliğime... 
Alışmak istemiyorum, hayır...

Olsun be
Varsın adım yalnızlık olsun! 
Cezam ömür boyu sürecekse de 
Gerçek yok oluş 
Son bulsun bedenimde 
Bırakın, ölüm gerçek dostum olsun
Ölüm yorgunu düşlerimde!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *