22 Mayıs 2015 Cuma

Dağlar






“ Işığın dansı bu / Dağların eteklerinde / Sessiz bir dans sadece...”

Süzülüp geldim size
Işığımı alıp da geldim
Ey dumanlı dağlar!

Sis çöreklenen üstünüze
Umut çiçekleri serpmeye

Dansımı getirdim size
Karanlıktan çıkıp da geldim
Ey çetin dağlar!

Ufku ağartmayan zirvenize
Sevda tohumları ekmeye

İlmek ilmek dokudum sabrı
Tökezledikçe kalkıp yine geldim
Ey soğuk dağlar!


Yolları tıkayan göğsünüze
Gözyaşlarımı sermeye

Işığın dansını getirdim size
Yüreğimi alıp da geldim
Ey imansız dağlar!

Sessiz bir danstı benimki
Bereketsiz topraklardan
Filizlenip yine geldim

Taştan biçtiğiniz gömleği
İpeklere döndürmeye

Yedi renk ebem kuşağıyla
Yine dönüp geldim size
Ey vicdansız dağlar!

Kaskatı kesilmiş yolunuza
Almadan vermeyi öğretmeye

Titrek figürler sergileyip
Çıplak bedeninize
Aşkı öğretmeye geldim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *