8 Eylül 2015 Salı

Adım Gizli Abı Hayatta

Bahçıvan

Yol yakın
Bir omuz ötede umut kapanı ...
Ey sükutumun adı!
Sen ki,  renkli kahkaham
Canana fedaiyim, yıldız sokağında…


Bir küheylan şahlanırken ruhumda
Dört nala koşarken can diye
Güzel bir sonbahar ikindisinde...
Tüm mevsimleri görmüşken
Düş yorgunu gözlerim, peşi sıra
Zorlu yolları aştım da
Yılmadım asla
  
Şimdi ben yine
Bir laborantım hayatta
Önümde bir beher
Ve içi dolu hülya…

Dağlar, diklendikçe diklenin
Yollar, uzadıkça uzayın
Yıllar, kar yağdırın saçlarıma
Ne yazar, umut benim oldukça!..

An gelir
Yanağımı ıslatır acı sular.
An gelir
Güller açar koynumda
Dikenli de olsa fark etmez
Yarınlar benim oldukça
Şimdi ben, bahçıvanım bu hayatta

Adım gizli, abı hayatta …

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *