3 Eylül 2015 Perşembe

Anlatmak Zor

Ne zor anlatmak kendimi
...
Begonyanın rengini soldurdu geceler
Menekşenin kokusu dindi
Elleri çamurlu
Dikenli tellere takılmış teni
Anlatmak zormuş beni


Ne zor anlatmak beni
Görmek, okumak gözlerimi
Sımsıkı tutmak ellerimi
Sel gibi
Çağlamak ne zormuş
Ne zormuş anlatmak beni

Demek kolay da
Anlatmak ne zor her birini
Katırtırnağı çiçeği gibi,inatçı
Ve çabuk kapanan geceye
Küstüm çiçeğine dost
Aslan pençesine yakın
Anlatmak ne zor beni

Sarp kayalar gibi sert
Görünen yufka yüreğimi
Ötelenmeden, örselenmeden
Ne zormuş anlatmak beni
Bir dua ezberletir gibi
Ezberletemem ki kendimi
Yürekten kopan bir kıvılcım gibi
Anlatmak zormuş beni
  
Meğer ne kadar zormuş
Anlatabilmek kendimi
Aynalara küsmeden bakabilmek
Güvenebilmek hala
Bir çocuğun bakışına
Kelebeğin sevdasına
Anlatabilmek ne zormuş

Öznesi olmak ömrün
Nesnesi ya da yüklemi
Anlamak, görmek ne zormuş
Sedamın çaresizliğini
Körelmiş insanlığa

Ne zormuş anlatmak beni
 Meğer ne kadar zormuş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *