13 Temmuz 2015 Pazartesi

Göç


Ah, göç sürgünü ruhum!
Hani, bal tadındaydı ufuk?

Göç başladı
Derleyip can evindeki
Tüm kırık parçaları
Deve yüküyle umudu
Katarak kervanıma
Aya selam çakıp
Gidiyorum

Göç başladı
Toplayıp dağılan parçaları
Bir bir kutulara
Sarıp sarmalayıp
Maskelere sığınmadan
Karanlığa selam çakıp
Gidiyorum

Göç başladı
Ben de gidiyorum işte
Gidene teşekkür edip
Gelmeyişine şükredip
Yılmadan, yorulmadan
Hasretlere selam çakıp
Gidiyorum

Göç başladı
Yalanlara gark olmadan
Pişmanlığımı da alıp
Keşke’lere selam çakıp
Yola düştüm
Gidiyorum

Göç başladı işte
Alıp götürüyorum her şeyi
Benden iz kalmasın geriye
Meftayı toprağın koynuna sarıp
Hayata selam çakıp

Gidiyorum 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *