15 Haziran 2015 Pazartesi

Affediyorum / Deneme

        Affediyorum

          Nefret yüreğe ağır bir yüktür, ben taşıyamam o yükü. En iyisi evrene havale etmek… Dünden bugüne, canımı yakan, yakıp yıkan, haksızlıklar yapan, yolumu tıkayan, günahıma giren her kim varsa, nefretimi hak eden herkesi affetmeyi seçtim hep. Eş, dost ya da elalem… Çelme takan, emeğimi çalan, yüreğimi acıtan, tökezleten, ruhumu inciten herkesi… Kendim için, affediyorum.

  "Bana güç veren zaferlerim değil, yaşamdaki yenilgilerimdir." S. Poyntz
          Yenilgim çok bu hayatta, pek çok insan gibi. Onlar beni güçlü kılar daima. Bana neyin değerli olduğunu onlar öğretti.Yirmi beş yıl oldu gerçeklerle yüzleşeli, nefret enerjisinin yerini sevgiye bırakalı. Yitirilebilecek en değerli şeyin bir can, yaşanabilecek en büyük acının da evlat acısı olduğunu anlayınca… İnsanım ben, bir can taşıyorum, canımdan can çıktığında anladım, kimsenin nefret etmeye değmeyeceğini. Ne dost kazığı, ne eş yalanı, ne sevda talanı… Önemi kalmıyor pek nefretin, kızgınlığın, bilmem ne bela, herhangi bir duygunun. Affederim ve unuturum, en büyük intikam hainin ihanetine ve en büyük şifa benim yüreğime.
 
       Sonra döner bir de kendimi affederim, beni incitmelerine izin verdim diye. Eş dost ne farkeder?!.. Ben etrafımdaki çemberi gevşetmeseydim, sınırlarıma girip üzebilirler miydi beni, ben izin vermeseydim? O halde, iyilik enerjisi iyiliği çeksin diye onları ve kendimi, kendi iyiliğim için, affettim hep affedeceğim. Nefret enerjisiyle güzelliğin yollarını tıkamayacağım.

       Aptalca gözyaşlarımı ve hatalarımı affediyorum. İyi niyetimi hak etmeyenleri, çelme takıp tökezletenleri  affediyorum. Zira ben nefret yükünü taşıyamam. Bir sepet sağlam elmanın içine çürük elmalar koyuşumu affediyorum. Düşünce tekme vuranları bile affediyorum. Önümdeki on kapının dokuzu sağlamken gidip çürük kapıyı tutuşumu affediyorum. Affettikçe daha güçlü yola devam ediyorum, zira vicdanım rahat, yüreğim de en az onun kadar rahat olmalı. Taşıyamam nefret yükünü, evrenin terazisinde dengeyi bulur nasıl olsa, iyilik de kötülük de…


          Kötülere en büyük cevabım : Sizi affediyorum,umrunuzda olsun olmasın önemli değil. Çünkü sizi, sadece kendim için affediyorum ve hainlikleri, vefasızlıkları, sahtelikleri unutmayı seçiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *