31 Ocak 2016 Pazar

Eşik



                    _ Eşikten geçemezsin
                                                       bedelini ödemeden!
                    _ Ama ben!..

                       Ödedim tüm bedelleri
                       Her yanlışta bir ömür verdim
                                                                    diyetine
                       Her kavgada bir baş
                       Her savaşta oluk oluk kan
                       Her cezada
                       Kestim biletimi
                                              kendi hücreme

                       Kamburum yok ki benim
                       Ödedim diyetini
                       Her ne varsa, tüm bedelleri...

                       Daha nesine bu set çekmeler
                       Umuda 'dur' demeler
                       Nesine bu ceza?

                       Her cephede savaştım 
                                                         ben

                        Kavgam yok ki benim
                        Ne kendimle ne de kaderle
                        Ödedim diyetimi
                                                 geçerim!

                       Ey hayat!
                       Can istedin, can verdim
                       Kan istedin, kan verdim
                       Çekil artık önümden!
                       Tüm bedelleri ödedim
                                                        geçerim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *