10 Eylül 2015 Perşembe

Git Bulut

 Git 

Git bulut sıkıldım senden
Bana başka gökyüzü
Başka şiir getir
Hüzünlü olmasın sakın
Yağmur da istemem
Karatma çehreni
Sıkıldım senden


Başka şarkı çal bana
Mutluluk rüyasını...
 Melodisini çal umutların
Kuş sesleri getir sonra
Gülen çehreleri olsun
Yalan da olsa, mutluluk baki olsun

Bir dost getir bana
Düşmanlık nedir bilmesin
Unuttursun ihanetleri
Savaşları, yalanı dolanı...
Bir dost ki
Ne zaman ihtiyacım olursa
Çiçekler açsın yüzünde
Ölürken elimi tutsun

Git bulut
Güneşi getir bana
Yeşili, pembe sardunyamı
Hercai menekşemin
Ruhunu getir

Nerden çıktın ki sen
Şimdi git, sırası değil gözyaşının
Kara kara dolandın ömrümce
Her şarkıda inledi damlalar
Her şiirde ruhunu yitirdi umut
Tek gözlü canavar oldun tepemde

Git, sıkıldım senden
Kalan ömrümde sadece güneşi 
Işığı göreyim gökyüzümde
Barışı, umudu, neşeyi...
Yalansız dostları
Gerçek sevgiyi…

Sen şimdi git!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *