10 Eylül 2015 Perşembe

Hiçlik



Var’sız hiçliğim
Sınır'sız yokluğum
Yalan'sız cennetim nerdesin ?

Bak hala yaralarım kanıyor
Her doğan güneş
 Tuz basıyor yarama
Cehennemlik, acımasız, saygısız…

Dışarıda boranlar
Yüreğimde gök gürültüsü…
Camlar çerçeveler kırılıyor bir bir
Yağmur ha yağdı ha yağacak 
Ey cennet kokusu, nerdesin?

Bıçaklandı ruhum sokak ortasında
Barışa açım dedikçe vurdular
Düşmanca
Bak kanıyor bedenim
Bir arsız el söktü
Umudu yerinden, nerdesin?

O sonsuz karanlığı yırtıp gelecek misin?
Ey barışın ana kokusu!
 Yokluğunda aradıkça seni
Soğuk duvarlara sordukça adını
Araf’a gömdün mü bedenimi?
Söyle sen kimsin
Hangi göktesin, nerdesin?

Ey huzurun toprak kokusu!
Ben senim, sen bensin şimdi
Lakin ne seni gördüm bende
 Ne beni buldum sende
Kayboldum bak, nerdesin?

Ben’siz hiçliğim
Sen'siz benliğim, nerdesin?

Çığlığım duvarlara çarpıyor
Şizofren ruhum hayallerin peşinde 
Seni arıyor 'barış barış' diye
İnleye inleye
Ey özgürlüğüm, nerdesin?

Beynimin her bir kıvrımında 
Ayrı bir çılgınlık, boğum boğum
Kendimde aradım seni
Damar damar, kaslarıma sordum
Yokluğun varlığında buldum seni
Söyle şimdi, nerdesin?

Bir çılgının anılarıymış 
Belki de hiç var olmayan, sayfalarca
Yazdığım barış şiirlerim
Karanlığın aydınlığında
Boş odalarda, soğuk aynalarda
Gelgitlerle yoğrulmuş ruhumda
Aradım, aradım durdum, nerdesin?
Nerdesin?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *