25 Eylül 2015 Cuma

Çare

Bir şarkı yazdım 
Gecenin ıssızlığında
Yazıp yazıp yırttığım sayfalarda
Kıyılarda dolandım
Meleklere sordum kuytularda
Simsiyah aynalara baktım
Tekinsiz ruhlara...
Yok mu bir çare?


Rüyalarımı yazdım
Yazıp yazıp okuduğum
Kendimi gördüm dumansız yangınımda
Baktığım bomboş aynalarda
Umutsuz sokak çocuklarına sordum
Yok mu bir çare?

Çırpındıkça battı umut
Çamur ha yuttu ha yutacak
Sessiz çığlıklarımı ölü ruhlar duydu
Elimi tuttular hoyratça
Bense acımasız boşluğa sarıldım
Çığlıklar attım 
Serseri ruhum neredesin
Yok mu bir çare?

Tüylerimi ürperten bir film gibi
Toprağı yaran karanlık
Kapkara bir ayna misali
Yokluğa ağlayan göz kana bulandı
Paramparça yarınlar
Yok mu bir çare?

Korkuyorum katletmekten
Yüreğimi söküp öldürmekten
Bir ses ver
Ey gök, yağmur bulutlarıyla
Umutsuz yaşayamam ki ben
Yok mu bir çare?

Parçalanmış bedenler, bedensiz ruhlar
Bir görünüp bir kayboldular
Uyanınca gidecek hepsi biliyorum
Aynalar sarmış her yanımı
Nereye baksam kendi karanlığımı görüyorum
Bir beden daha küçüldüm
Daha bir kara şimdi rüyalar
Işığı yok gecelerin
Yok mu bir çare?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *