13 Haziran 2015 Cumartesi

Hani Bir Rüya...


Hani yıldızların altında
Bir rüya görmüştüm ya ben
Ne çabuk sabah oldu da
Uyandım istemeden


Hani bir şiir yazmıştım sana
Adına Zaman denilen
En büyük yalan
Senmişsin ey kahpe zaman

Hani demiştin ya,ilacıyım tüm acıların
Şifacısıyım ben insanlığın
Neden kan fışkırıyor o zaman
Değdiğin her bir bıçak yarasından
En büyük yalan
Senmişsin ey kahpe zaman

Bak,hiçbir kalp affetmedi kırıklığı
Sen de onarmadın hiçbir yarayı
Ne ondurdun ne de öldürdün be
Aslında hiç var olmayan
En büyük yalan
Senmişsin ey kahpe zaman

Söyle neredesin şimdi
Yarım asra dar gelen yüreğim
Çorak toprağa dönmüşken
Pamuk tarlasıyken saç tellerim
Rüzgarın bile okşayışını unutmuşken
Hani şifan nerede be
En büyük yalan
Senmişsin ey kahpe zaman

Yüzü olmayan sen
Ölü bir kırlangıç doğurdun
Sen ki,zamansız,mekansız
Sen ki,fırtınalarla,boranlarla gelen insafsız
Sen ki,şifasız büyük yara
En büyük yalan
Senmişsin ey kahpe zaman









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *