24 Nisan 2015 Cuma

İçsel Cinayet


Ne çabuk bitti ömrüm?!..
Ben daha yeni doğmuştum

Yaşım geçmiş olsa da
Küçük, saf bir çocuktum
Beyaza tutulmuş bahar dalında…


Taptaze maviyken hülyam
Gözüme mil çekmişler
Şafak kızıllığında…

Özgür uçuşan ruhumda
Gönüllü köleliğe soyunmuştum
Eylül yağmurları tadında…

Heyhat!
Ne de kısaymış ömrüm
Oysa, ben yeni doğmuştum

Kendimle başbaşayken
Meğer bir rüyaya dalmışım
Mutluluğun rengi ela yalanlarda…

Ne de çabuk sabah olmuş!
Bak, kan ter içinde uyanmışım
Boş duvarlar arasında…

Ben’i biz sanıp bebek ruhumla
Sarsak hayallere dalmıştım
Buz dağının kıyısında…

Ömürlük şarkımı bestelerken
Meğer tek nota bile yazamamışım
İkinci baharın koynunda…

Ne çabuk bitti rüyam!..
Ben daha yeni uyumuştum

Ödül sandığım cezamın oyununda
Boşa akan gözyaşlarımla
Ve yitip giden inancımla…

Kısa sürdü ömrüm
Oysa ben sonsuzluğa doğmuştum




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *