18 Ocak 2016 Pazartesi

İç Sesim

benim kırgın çiçeğim
hiç büyümeyen bebek ruhum
korku sardı her yeri
sessiz iç sesim...


besbelli sessizliğin
benim masum iç sesim
büyütemediğim 
kırılgan çocuk ruhum
ihtirassız, sabır taşım
sakin ama kaygılı
düş gezginim...

geveze değilsin hiç
yine bu akşam
hatta çok da sessizsin
iç sesim, durgun çiçeğim...

seninleyim hep
bir sen varsın bende
içimde ne varsa
çekinmeden söylediğim
ne yaparsın
yalnızlık işte!..

baş başayım içimle
içimdeki ben'le
durgun çiçeğimle...

ama bazen öyle hırçın
öyle sabırsız ki
öyle çok korkuyor ki
ben de ürküyorum
hıçkırıklarından
ürkek iç sesim...

hayal bile kurdurmayan
gürültülü bir çığlık
oluveriyor bazen
kim bilir neden?
kırgın iç sesim...

yıldızlara bakıp
dilek tutamayacak kadar
yorgun kimi zaman da
yılgın çiçeğim
hiç büyümeyen bebeğim
benim yalnız iç sesim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *