7 Ağustos 2015 Cuma

Ben Kimim?



Gotik bir dünyadayım şimdi
Kapı mı çalıyor, nedir bu tıkırtı?

Ellerini, gözlerini gördüm karanlığın
Sessiz çığlıklar etrafta
Eşsiz, düşsüz yankılanıyor gece
Siz karanlığa sarılırken
Ben sallanıyorum perde kordonunda

Neredeyim şimdi?
Bilinçaltından fışkıran
Bu irin de neyin nesi?

İçimdeki çılgın karanlık
İnliyor yine, gölgem nerede?

Kara tren geçiyor, perdeme vura vura
Raysız, ayarsız gidiyor
Camlara sinmiş duman
Siyahsız, hayalsiz gidiyor boşluğa
Bir tünelden geçiyor ellerim
Öylesine uzun ve hissiz
Ucu bucağı belirsiz

Bir el değiyor gözlerime ve biri daha
 Kapatıveriyor fersiz bakışlarımı
Yoksa 
Arkamda biri mi var?

Ecel mi değdi dudaklarıma
Nesin, kimsin sen?
Dirilişim misin
Yeniden hayata

Söyle sen kimsin, kimim ben?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *