6 Haziran 2015 Cumartesi

Meleğim

Meleğim
Kelebeğin ömrü kadarmış kaderin
Melekler mutlu mu acep gideceğin yerde
Gelebilseydin


Varlık nedenine cenneti getirecektin
Ama üzülme
Gideceğin yer burdan daha temiz
Masumsun,günahın da yok,rahat edersin
Renklenmemiş gözlerin gülsün e mi
Tomurcuklanmamış yüreğin orda sevgiyi öğrensin
Burası kirletilmiş,iyi ki gelmedin
Ama gelebilseydin…
Hainlik,nankörlük kol geziyor
Açlık,savaş ne arasan var burda
Yine de gelebilseydin…
Bil ki huzurun kapısına gidiyorsun
Orada sabırla beni bekle
Doğmamış tüm çiçeklere de selam söyle
Doğup da habersiz gidenlere…
Kardeşlerin kucak açmış bekliyor bak
Çoktandır ordalar
Selam söyle o minik yüreklere
Söyle ki,burda kalmayı ben istemedim
Bilsinler
Sen de bil meleğim
Uğur böceğim olacaktın,izin vermediler
Gelebilseydin…
Burda ben ve kardelen çiçeğim
Nefes denen şeyi alıp duruyoruz
Kader diyorlar buna
Ya sen gelebilseydin
Ya da ben…
Yitirdiğim tüm beyaz meleklere selam söyle
Gelirim bir gün, bekle!..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *