28 Nisan 2016 Perşembe

Psiko analist / John Katzenbach

The Analist


Farklı türlerde gerilim romanları okuru olarak ben en çok psikolojik gerilimi seviyorum. İçinde hem macera hem de psikolojik tahliller oluyor, olağan dışı şeyler de yok. Kısacası psikolojik gerilimi ben gerilimli psikolojime daha yakın buluyorum. Tabi bu işin latife yönü, biraz daha gerçekçi buluyorum galiba bu tür gerilim romanlarını. Psiko analist de bunlardan biri. Tatsız bir mektup, psikopatça bir oyun ve merkezde bir psikanaliz...

Dr. Frederick Starks New York'ta yaşayan bir psikanalizdir. 53. doğum gününde Rumpelstiltskin adında bir adamdan bir mektup alır ve oyun başlar. Rumpelstiltskin Dr. Frederik Starks'a onu öldüreceğini söyler.

"53. doğum günün kutlu olsun doktor. Ölümünün ilk gününe hoş geldin. Sen hayatımı mahvettin, şimdi ben de senin hayatını tamamen mahvetmeyi düşünüyorum."


Bu gizemli ve tehditkar mektupta Rumpelstiltskin, doktorla oynayacağı acımasız oyunu anlatır.  On beş gün içinde kendisinin kim olduğunu bulması gerekmektedir, aksi takdirde doktorun elli akrabasını öldürecektir. Bu masumların ölmesini istemiyorsa o zaman Fredrik kendi ölüm şeklini belirlemelidir.

Dr. Starks'ın bu andan itibaren kaderi, kişiliği, kısacası her şeyi değişecektir. Bir intikam atağı ve iç hesaplaşmalar...

Gerilim sevenlere iyi bir seçenek sunuyor roman, şaşırtıcı gelişmeler ve psikolojik analizlerle birlikte akıcı anlatımı da kitabı okunur kılıyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *