23 Haziran 2015 Salı

Mahallede Şenlik Var / Ankara


Mahallede Şenlik Var / Ankara

           Ankara’da ilk öğretim çocuklarına tatil hediyesi…  Büyüklere Ramazan eğlencesi...

        Mahallede Şenlik var panayırını küçük oğlumla gezdik dün gece. Oğluma eğlence olsun diye gittiğimiz panayırda ondan fazla ben eğlendim desem yeridir. Tabi bunu mini lunapark için söylemiyorum zira yaş sınırı on iki.  Sanırım elli yaşındaki annelere garezleri var. Neyse, ben orada Moğolistan'dan gelen sirk grubunun gösterisini izledim ve çok keyif aldım, bol bol da fotoğraf çektim tabi.












         İnanılmaz sevimli ve sempatiktiler, özellikle akrobatların gösterisine bayıldım. Lastik kızlar, jonglör ve diğerleri... Rengarenk kıyafetleri ve seri hareketleriyle gecenin on bir buçuğuna kadar oyaladılar beni. Günün stresini atıp eve öyle döndüm. Ufak tefek aksilikleri saymazsak Ramazan akşamları için iyi düşünülmüş bir gösteri ve şirin bir panayır olmuş diyebilirim. Ayrıca iki tane midilli atı getirmişler, çocuklar üstüne binip bir tur atabilmek için uzun süre sırada bekliyorlar. İkisi de çok sevimli olan bu atlardan bir tanesi, alıp eve götürmek isteyeceğiniz şirinlikte. Upuzun sarı yeleleri ve tüylü kuyruğuyla benim bile kuyrukta uzun süre beklememi sağladı. Tabi sadece çocukları bindiriyorlar ama olsun!


        Doğrusu küçük oğlum bu tatil hediyesinden çok memnun, ben de öyleyim ama her akşam gitmek istemesi biraz yorucu tabi. İki hafta boyunca hem de… Neyse ki midilliye binme dışındaki tüm oyuncaklar ve sirk gösterisi ücretsiz, üstelik evimize de çok yakın. Ah, bir de her gün öğleden sonra yağan şu yağmur olmasa!.. Neyse o da bereketiyle gelmiş olsun!
        İki hafta Sincan-Fatih’teler, yolunuz düşerse bekleriz, biz orada olacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *