20 Nisan 2015 Pazartesi

Annem'e...


Bugün günlerden pazar, temmuz sıcağı,
Alev yağıyor camlara…
Bahçemde pembe ortanca
Ve bir serçe susuyor usulca.
Bendeyse sadece mart ayazı,
Kar yağmış dallarıma, 
Aysberge dost yüreğim.
İçim dışım kar beyazı,kömür karası…
Çok üşüyorum anne.


Bugün temmuzun gün ortası,
İkinci baharını yaşayan dilşâd…
Sarmaş dolaş taze yürekler,
Kuşlar arsızca cıvıldaşmakta.
Bende yine eylül yaprakları, sararmış
Ve derin sükutu yalnızlık türküsünün…
Dalgalara kardeş, ıssız kıyısında denizin,
Ellerim boşluğa dolanmakta,
Hayallerim buz tutmuş...
Üşüyorum,
Çok üşüyorum anne.

Bugün ömrün son çeyreği,
Şimdi sen uzaklarda, bir sıcak dost bağında,
Ben alevle ayazın ortasında…
Omzunda ağlayamadım hanidir,
Yıllar var, neşeyi pay etmedik bir sofrada
Hani o yavrum deyişin var ya!..
Bak söylüyorum işte:
İçim sana susadı,
Dışım bir serçenin kanadına takıldı.
Aynalarda bir başka yüz var benden öte.
Ellerim ter içinde,
Ruhum  soğuk sularda yüzmekte.
Çok üşüyorum anne.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *