20 Nisan 2015 Pazartesi

Haberin Var Mı


"Ecelle ölmek ödülmüş bana!"

Çünkü ben kadınım

Etek miniyse tecavüzü hak ederim
Evlendiysem köle
Bekarsam kız kurusuyum
Dulsam her şeye açık
Hele yalnız yaşıyorsam
Vay anam vay!..


Çünkü ben kadınım


Dayağı,tecavüzü
Katledilmeyi hak ederim ben
Tecavüze mi direndim kesebilirsiniz
Elimi,boğazımı,gömün gitsin!

Çünkü ben kadınım

Tecavüze uğrayan seksen kadından
Biriysem hak etmişimdir
Ne işim vardı ki sokakta
On sekizinde gebe bırakıldıysam
Şükretmeliyim halime
Nikahına almayı kanun zoruyla
Lütfetti ya!

Koca dayağından kolum kanadım kırıldıysa
Ne mutlu bana!
Olsun,başımda kocam var ya!
Döver de sever de...

Enseste kurban gittiysem eğer
Boyun eğmeliyim kadere
Ne de olsa kan bağı
Babadır,kardeştir,dayı emmi oğlu
Hakkıdır ne yapsa!

Çünkü ben kadınım


Gene de biliyorum ki
Yaşam her sabah yeniden
Doğmaktır hayata
Evren konuşur günün ilk ışıklarıyla
Umudun,sabrın,direnişin
Işığını yollar
Zira,yılmamanın
“Ben de varım” demenin
Adıdır kadın olmak






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *