6 Haziran 2015 Cumartesi

Uykusuz


Uykusuz Geceler

Hikayesi var şiirlerimin
Tıpkı hayatım gibi…

Hikayesi var şiirlerimin
Tıpkı hayatım gibi…[ /italik ]

Yine zifiri karanlık, perdeler kapalı
Sigaramın dumanı besliyor odayı
Hafif aralık küçük penceremden
Keskin bıçak gibi
Bir soğuk rüzgar 
Sessiz tırmalıyor ensemi.

İn cin uykuda
Ölüm kokuyor saatler…
Ahh bir sabah olsa!
Niye bu kadar zalim geceler?

Sabaha kucak açan 
Kapkara bir perdede
Tam da bu saniyelerde
Kısık sesle  bir dost
Yanıbaşımda konuşsa
Uykudayken tüm evren
Bana masal anlatsa
Bir bardak süt gibi sakin
Bir kadeh şarap kadar keskin
Dibine vursak sessizliğin

Ah yaralı kuşum!
Bilsen bu karanlık gecelerde
İçmeden nasıl da sarhoşum
En iyisi bir kahve eşliğinde
Merhaba diyeyim geceye
Bir kez daha söveyim 
Uykunun gelmeyişine
Bir de Cem Karaca eşliğinde
Sessizce mırıldanayım
“ Beni siz delirttiniz”
“ Evet,evet! 
Beni siz delirttiniz" diye
Duvarlara,aynalara,kaldırım taşlarına
Hatta yoldan geçen arabaya...

Ahh! Bir de sabah olsa!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *