17 Mayıs 2015 Pazar

Kahve Falı

Kahve Falı Kahve Falı
Bir fal kapattım mavi kulpluda
Bekledim sabırla soğusun fincan
Açınca güneşi göreyim içinde
Dolu dolu umutları
Şen şakrak dostları
Pamuklar içinde sakladığım
Sırça sarayımı…


Ve bir posta güvercini kanat çırpsın
Alıp götürsün diyar diyar
Harikalar Ülkesi’ne mi
Kimbilir nereye, masal şirinliğinde
Bir yol uzasın inceden
Tez varılan murada
Kıvrım kıvrımlı bir yol…

Göz aydınları cıvıldasın fincanımda
İnatçı sevdamın yaralarına
Merhemler aksın çağlayanlardan
Çarşaf gibi bir denizim olsun ışıl ışıl
Engin sularda yıkansın zehri yüreğimin


Bir de dilek tuttum içimden
Sessizce beklerken sulara bakıp
Sardunya kokulu balkonumda
Huzuru diledim şarkılardan
İskambil fallarından
Yaşım yarım asır olsa da
Ben bir küçük kızım hala
Sevilmeyi diledim,incitilmeden
Sevda sokaklarında kaldırımlara
İnci taneleri dökmeden
En büyük gerçeği diledim
Barışı ve sevgiyi…


Bir fal kapattım

İçinde cennetimi aradım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *