2 Şubat 2016 Salı

Eksik Şiir / Sezen Aksu


Eksik Şiir'i okudunuz mu?

Sezen Aksu'nun şarkılarını hepimiz severiz, anlamlı ve derindir sözleri. İşte bu sözlerden oluşan şiirler ya da şiire yakın duran şarkı sözleri 2006'da kitaplaştırıldı. Onları aşina olduğumuz ezgilerinden bağımsız düşünemiyoruz ama inanın bu halleriyle de oldukça güzeller. 

1975-2006 arasında yazdığı şarkı sözlerini toplamış Sezen Aksu bu kitapta. Bizim Minik Serçe kitabına Eksik Şiir demiş ama pek çoğunun şiirselliği su götürmez bir gerçek, şarkı sözünden çok şiir denir çoğuna.

Ağlama Anne'yi Selda Bağcan'dan dinlemeyen var mıdır, belki de pek çoğumuz bu ölümsüz şarkının Sezen'e ait olduğunu bile bilmiyorduk, bu kitap çıkana kadar.

" Ağlama anne, benim için ağlama
Ben de herkes kadar aldım acılardan"

Ya "Onursuz Olmasın Aşk", "Beni Unutma", "Yalnızlık Senfonisi" dinlemeyen, sevmeyen var mıdır bilmem. İşte bir Sezen klasiği daha, dedirten pek çok şarkı. Hangi birini söylemeli, hepsi birbirinden güzel, birbirinden kalıcı...

Herkesin kendinden bir şeyler bulduğu Sezen şarkılarının sözlerinden oluşan bu kitabı çok sevdim.  Tabi sadece bir kısmı var kitapta. Başka bir kitapta diğerlerini de görmeyi dilerim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *