17 Mayıs 2015 Pazar

Sarhoşum Bu Gece

Sarhoşum Bu Gece


Çılgınım,
Sarhoşum,
Bir hoşum bu gece
Bak,soldan soldan!..
Duyan gelmiş,
Mazhar kapısından.


Dokunmayın sakın!
Bir güler bir ağlarım.
Tilbe tarzı dans eder,
Yıldızca salınırım.
Bağıra çağıra masal anlatırım,
Ardından bir dörtlük döktürür,
Belki şarkı bile söylerim.
Dedim ya!..
Çılgınım bu gece.
Dokunmayın,
Ağlarım.

Ziyaretçilerim var,
Soldan soldan üşüşürler beynime,
Mazhar kapısından.
Çılgınım,
Sarhoşum,
Bir hoşum bu gece.

Sormayın,niye?!..
Yine niye dumanlısın bu gece?
Cevabım yok ki verecek.
Sormayın işte!
Ne yapayım,susup kalıyorum,
Vurmadan kadehin dibine.
Hey!
Hesaplar benden bu gece.
Mazhar kapısından giren herkese...
Dev kadehlerde sınırsız kırmızı...
Fondip!
Dedim ya!
Bir hoşum,
Sarhoşum bu gece.

Ey!
Mazhar Osman’ın cüceleri,
Çekin bir masa da siz kendinize!
Sarhoş olun gönlünüzce!
Yeter ki,
Beynimi kemirmeyin bu gece!
Ben dibini bulurum sessizce…
Zira
Çılgınım,
Sarhoşum,
Yalnızım,
Bir hoşum bu gece.

Sormayın artık,niye?
Böyleyim ben her gece?
Gece olunca uyanır ya şüpheler,
Korkular,nefretler...
Kör kuyulardan sessizce.
Kuşandığı kılıcı fırlar ya
Paslı kınından.
İşte öyle gelirler bana her gece,
Soldan soldan,
Mazhar kapısından.
Dedim ya!
Yine sarhoşum bu gece.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *