1 Haziran 2015 Pazartesi

Hayat Üzerine / Deneme



      
         Ey hayat! Verdiğin, vermediğin, verip de geri aldığın her şey için teşekkürler!.. 
    
        Hayat sen ne büyük bir okulsun, öğren öğren bitmedi verdiğin dersler, ben hala cahil bir kulum; daha öğreneceğim çok şey varmış meğer. Bazıları bilge doğuyor sana, ben hep cahil kaldım yaşamaya, bak her doğan gün yeni bir sınav oldu bana.


       Senin bizlere sunduğun yaşam sınavlarla dolu, hepsi de oldukça zorlu. Kiminden kötü not aldıysak da ne çıkar?!.. Her doğan gün yeni umutlara gebe nasıl olsa... Olana da olmayana da sevgiyle selam olsun! Oluyorsa hayırlısı olsun, olmuyorsa da hayırlara kapı açsın! Bugün ölen, yarın doğacak olana yer açmıyor mu, varsın bugün umduğumuz olmasın, yarın iyi ki olmadığını görürüz daima.

     Olsun, bazı sınavlarımdan sıfır alsam da yılmak yok, nefes aldığım sürece dimdik durmaya ve çalışmaya devam! Bu okulda benim için tek başarı mutluluk. Tökezlesem de güçlenerek kalkarım hep ayağa. Olsun, başaramadıysam yeni günde yeniden çalışırım dersime. Umuda merhaba!

     Ey hayat! Ben şanslı bir kulum ki bir ailem var, seven sahip çıkan, sevdiğim sahip çıktığım gerçek bir aile… Şükür k,i en iyi notu bu sınavdan aldım. Şanslıyım ki sevaplarım var günahtan arınmış. Sadece ailem, dostlarım var, kitaplarım, çiçeklerim, hayvanlarım var. Şanslıyım ki kocaman bir yüreğim var sevmeyi bilen, kıymet bilen… Varsın param olmasın, varsın şatafatı olmasın hayatımın ne çıkar?!.. Sadeliğin içinde zenginliğim var, son nefese kadar umudum var. Ne mutlu ki kalemim var, yazacak kağıdım var hayatı. Bunlar bana yeter.
   
     Ey hayat! Olana da olmayana da, gelene de gidene de şükürler olsun, vermiyorsan vardır bir bildiğin. Para pul, mal-mülk hepsi laf; yanımda ailem olsun, gerçek sevenlerim olsun! İyi günde kötü günde… Vakit daralıyorsa bu sınavda her saniyenin değeri var benim için. Olsun da hayırlısı olsun!..


       Geçmişle savaşmayı gelecekle mücadeleyi bıraktım, an'a teslim oldum. Neşeyle kucaklıyorum hastalığı da sağlığı da. Ey hayat, sunduğun nimetlere şefkatle uzatıyorum kollarımı, acılara da mutluluklara da tevekkülüm olsun. Olacaksa, her şeyin en hayırlısı olsun, hayırsızsa zaten uzak dursun! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alınmıştır.Teşekkürler...

Arşiv

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *